Upominek dla klienta – notesy spiralne z logo

Ważnym elementem strategii marketingowej jest stosowanie gadżetów reklamowych. Produkty wybierane na upominki dla klientów powinny cechować się funkcjonalnością a także atrakcyjnym dizajnem. W tej roli dobrze sprawdzają się notesy.

Spośród różnorakich rodzajów w szczególności niezwykle ciekawy jest kołonotatnik, który daje bardzo duże sposobności personalizacji zgodnie z oczekiwaniami klienta. Notesy spieralne a promocja firmy Kołonotatniki są bardzo praktycznym gadżetem, który jest niezastąpiony w biurze czy podczas szkolenia. Z tego względu stanowi trafny upominek dla każdego klienta. Wykorzystanie w nim spirali zwiększa sposobów jego indywidualnego dostosowania do potrzeb klienta. Okładka powinna być zaprojektowana tak, aby zawierała elementy identyfikacji wizualnej firmy, a więc logo oraz dodatkowe elementy graficzne nawiązujące do profilu działalności firmy. Mogą być również użyte zdjęcia prezentujące nasze przedsiębiorstwo w pozytywnym świetle. Jeżeli już nie mamy odpowiednich fotografii, a pragniemy, ażeby okładka nawiązywała do naszej branży, agencja reklamowa przygotowująca dla nas projekt na pewno coś zaproponuje. Zdjęcia muszą być oczywiście adekwatnej jakości. Jednak notes spiralowany daje o wiele więcej sposobności personalizacji. Spirala może posiadać różną formę i kolorystykę. Na prawdę bardzo często stosowane są również wklejki reklamowe w notesie. Stanowią one dodatkowy nośnik treści reklamowych. Ponadto używa się także gumkę do zamknięcia czy wstążkę z nadrukiem. Takie drobne elementy stanowią o bardzo wysokiej jakości gadżetu i wywołują pozytywną reakcję, która ma wpływ na charakter naszej relacji biznesowej z klientem. Pomiędzy upominków dla klienta notes na spirali jest produktem, który jest nie tylko niezwykle funkcjonalny, podręczny, ale też w dyskretny nienachalny sposób promuje naszą firmę poprzez utrwalanie jej pozytywnego wizerunku w oczach klientów.
Źródło informacji: iveno.pl/notes-na-spirali