Identyfikacja firmy marki

Identyfikacja marki
Nieprosto dziś wyobrazić sobie prowadzenie sklepu internetowego który nie korzystałby z wszelkiego rodzaju środków marketingowych i nie promowałby swoich towarów w sieciach społecznościowych. Dla wielu przedsiębiorców to właśnie strategia promocji w internecie stanowi w wielkiej mierze o późniejszym sukcesie na całego przedsięwzięcia. Dobrze dopasowana identyfikacja wizualna jest bardzo na prawdę ważna dla odniesienia takiego sukcesu.



Wszystkie nasze działania powinny być spójne i nawzajem się uzupełniać.

Już na etapie projektowania logo powinniśmy posiadać bardzo konkretną wizję tego jak chcemy być postrzegani przez osoby na których nam najbardziej zależy. Możemy spróbować dotrzeć do tak zwanych influencerów którzy będą później propagować nasze produkty w gronie osób które śledzą ich poczynania w sieci społecznościowych. Stosownie dobrana identyfikacja marki na pewno pomoże nam wytworzyć skojarzenia na których najbardziej nam zależy. Już wręcz samo logo jest w stanie zmodyfikować całkowicie wizerunek naszego biznesu.

Zastanówmy się czy pragniemy być postrzegani jako firma nowoczesna i inwestująca w nowe technologie czy też raczej wolimy skupiać się na bardziej tradycyjnych i konserwatywnych wartościach. Cały przekaz marketingowy powinna podkreślać spójna identyfikacja wizualna firmy która będzie dobrze komunikować wartości dzięki którym pragniemy budować zaufanie wśród naszych późniejszych klient ów.

Dlatego tworzenie identyfikacji wizualnej firmy warto zacząć od określenia kilku priorytetowych wartości jakie chcemy propagować albo z jakimi chcemy być w przyszłości kojarzeni. O zdanie powinniśmy zapytać samych użytkowników. Możemy przeprowadzić wszelkiego rodzaju ankiety na naszych stronach internetowych albo też na naszym profilu społecznościowym. Warto nawiązać kontakt z późniejszymi odbiorcami , a ponadto przez cały czas dostarczać im ciekawych ich treści.

Zobacz także: http://www.whiteart.pl/identyfikacja-wizualna